معماری
خانه » مطالب تخصصی » مطالب گرافیک » لوگو و لوگوتایپ (آرم / نشان و نشانه نوشته) » طراحی لوگو معاصر، نگاه ظریف و رویکرد ساده – قسمت دوم

طراحی لوگو معاصر، نگاه ظریف و رویکرد ساده – قسمت دوم

قسمت دوم

نگاه دقیق به لوگو و لوگو تایپ و کنکاش در مفهوم، کارایی و نحوه ارائه آن، شیوه بیان متفاوتی را از این عنصر بصری به وجود آورده که تا پیش از این نوع نگاه کم سابقه بوده است. نگاهی که با ارائه ساده و خلاصه و پرداختن به مفاهیم استعاری و کنایه آمیز در نوع ارائه را برای مخاطب مسجل می سازد. توجه به ترکیب بندی لوگو، این امر را ممکن ساخته است. آنچه توجه به این نوع بیان را برای مخاطب بدیهی می سازد پرداختن به فضا های خالی و به چالش کشیدن ذهن مخاطب می باشد.

“این تصاویر طی چهار پست پشت سرم هم، تقدیم نگاهتان می شود.”

طراحی گرافیک و چاپ فیکانو
www.fikano.ir

 

logo-sdfg-(49)

logo-sdfg-(47)

logo-sdfg-(48)

logo-sdfg-(46)

logo-sdfg-(43)

logo-sdfg-(44)

logo-sdfg-(45)

logo-sdfg-(42)

logo-sdfg-(41)

logo-sdfg-(40)

logo-sdfg-(39)

logo-sdfg-(38)

 

درباره ی رسول مهدی جبار

ایده پرداز، طراح گرافیک و تصویرگر (مدیر وب سایت فیکانو)

همچنین ببینید

نگاهی به لوگوهای Vladimir Biondic طراح صربستانی – قسمت سیزدهم

طراحی لوگو آثار “ولادمیر بیوندیک” نگاهی به آثار Vladimir Biondic طراح صربستانی ولادمیر در پروفایل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس