معماری
خانه » طراحی اوراق اداری

طراحی اوراق اداری

از ابتدایی ترین اقلام کاغذی مصرفی هر سازمان و شرکتی اوراق اداری آن شرکت می باشد و امروزه اهمیت پرداختن به این مووضوع کاملا آشکار شده است. اهمیت داشتن یک ست اداری زیبا و شکیل برای موسسات انقدر واضح است که فعالیت موسسات بدون داشتن این موارد سخت و غیر رسمی می نماید.

ست اوراق اداری برای یک موسسه شامل تمام موارد از اقلام زیر یا قسمتی از آنهاست:

کارت ویزیت رسمی شرکت، کارت ویزیت پرسنلی، سربرگ A4، سربرگ A5، پاکت ۱۱×۲۲ یا پاکت هوایی یا پاکت ملخی، پاکت A5، پاکت A4، فاکتور، انواع رسید و فیش و قبض، فرم های درون سازمانی و اوراق مشارکت

مواردی که د رادامه می بینید چند مورد از نمونه آثار رسول مهدی جبار (طراحی گرافیک و چاپ فیکانو) می باشد:

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس