معماری
خانه » مطالب تخصصی » مطالب گرافیک » برندینگ (طراحی برند و هویت سازمانی) » برندینگ و طراحی هویت بصری یکپارچه

برندینگ و طراحی هویت بصری یکپارچه

نمونه ای خلاقانه از طراحی برند و هویت بصری یکپارچه با استفاده از رنگ های گرم و قالب نارنجی و فرم های هندسی تکرار شونده کیهانی  همگی توانسته است طرحی عمیق و خاص و خلاق را رقم بزند و بیننده را جذب جذابیت خود کند.

استفاده از محاسبات دقیق هندسی و دقت در جزئیات باعث چشمگیر شدن این طراحی شده است و این ویژگی کافیست تا هویت بصری مطح شده را در ذهن مخاطب جاودانه کند و این خود می تواند تمام هدف یک برند از تبلیغ نام خود باشد.

طراحی گرافیک و چاپ فیکانو

www.fikano.ir

 

برندینگ و طراحی هویت بصری
برندینگ و طراحی هویت بصری
برندینگ و طراحی هویت بصری
برندینگ و طراحی هویت بصری
برندینگ و طراحی هویت بصری
برندینگ و طراحی هویت بصری
برندینگ و طراحی هویت بصری
برندینگ و طراحی هویت بصری
برندینگ و طراحی هویت بصری
برندینگ و طراحی هویت بصری

درباره ی رسول مهدی جبار

ایده پرداز، طراح گرافیک و تصویرگر (مدیر وب سایت فیکانو)

همچنین ببینید

طراحی برندینگ برای کافه رستوان

ایده ای بسیار زیبا برای طراحی برند و هویت بصری رستوران و کافه. هماهنگی بکار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس