معماری
خانه » مطالب تخصصی » مطالب گرافیک » کاتالوگ و بروشور » طراحی کاتالوگ مد و پوشاک

طراحی کاتالوگ مد و پوشاک

طراحی کاتالوگ مد و پوشاک

رنگ زدایی و کهنه نمایی گرافیکی در میان دنیای چاپ های رنگین و پر طمطراق گاها آنقدر جلوه می کند که چشم برداشتن از صفحه ای سیاه و سفید و رنگ پریده بسیار سخت می شود. هر بیننده ای دوست دارد کاتالوگی از این دست را بر روی میز خود در جلوی مبلمان اتاق خود داشته باشد، گویی طراحی هایی از این دست، مکمل دکوراسیون زندگی معاصر و آنچه آرامش در زندگی امروز گفته می شود می باشد.

کمتر بیننده ای است که صفحاتی با این نوع طراحی را با علاقه ورق نزند.

در این کاتالوگ، سادگی گرافیکی، حذف رنگ‌های تند و بهره‌گیری از تصاویر سیاه و سفید، حس آرامش و عمق را جایگزین هیاهوی رنگ و فرم کرده است. طراحی افقی کاتالوگ با فرم آلبوم‌مانند، تجربه‌ای متفاوت و شخصی‌تر برای ورق‌زدن فراهم می‌کند.
فونت‌های ساده و بی‌سریف، کادرهای مینیمال و فضای تیره، هویتی کلاسیک و در عین حال مدرن به اثر بخشیده‌اند؛ گویی هر صفحه، بخشی از یک داستان تصویری آرام و دقیق از دنیای مد است.
جلد سخت و مقاوم این کاتالوگ، علاوه بر افزایش ماندگاری فیزیکی، جایگاهی شایسته در فضای دکور و کتابخانه‌ی بیننده پیدا می‌کند؛ جایی بین زیبایی، تأمل و لمس آرامش.

طراحی گرافیک و چاپ فیکانو

www.fikano.ir

 

 

درباره ی رسول مهدی جبار

ایده پرداز، طراح گرافیک و تصویرگر (مدیر وب سایت فیکانو)

همچنین ببینید

سفارش طراحی منو ، کاتالوگ و طراحی هویت بصری رستوران - وب سایت فیکانو www.fikano.ir

طراحی منو، کاتالوگ و اوراق اداری رستوران و به طور کلی برندینگ رستوران

  طراحی هایی ساده و روان و زیبا با رنگ غالب سیاه و سفید. همچنین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس