توجه فرمائید متن ترانسلیت شده است

نوشته شده توسط: جسی رند
دیدار با آیکون همبرگر
این شده است در انتظار یک مقدمه مناسب برای سال در حال حاضر.شما آن را دیده ام.شاید آن را در برنامه فیس بوک خود را، یا سایت دستور غذا سرخپوشان گیاهی کلم پیچ-اسموتی بازدید می کنید هر روز صبح – شما نمی توانید کاملا با دقت اشاره کردن که در آن، اما شما آن را دیده ام.
اگر شما با حیاتی کار، یک فرصت ۹۰٪ است که اصطلاح “منو همبرگر،” و یا “منو شناور” خواهد شد در طول فرایند کشف خود را ذکر شده وجود دارد.این مقاله به شما یک نگاه اجمالی سریع به آنچه در آن است، به همین دلیل استفاده از آن، و جنجال پیرامون آن می دهد.
درس تاریخچه سریع
نوشته اصلی توسط سپس طراح محصول XEROX نورم کاکس ایجاد waaay در سال ۱۹۸۱، آیکون همبرگر اصل طراحی شده بود به سادگی نشان می دهد یک لیست در زیراکس “ستاره” سیستم.
برای سال های آیکون همبرگر دراز عمدتا خفته، به طور تصادفی در رابط های مختلف در حال ظهور.
سپس گوشی های هوشمند آمد.صرفه جویی در املاک و صفحه نمایش واقعی علت بود، و شناور منوهای موجب شده توسط همبرگر اثر آیکون بود.با تمام جهان در حال حرکت به دستگاه های کوچکتر به نمایش، نیاز به آرامی به وجود آمد به آیتم های منو به عنوان بسیاری از بر روی صفحه نمایش به عنوان امکان پذیر است.نخست ناوبری جدولبندیشده از iOS مادری برنامه های معمولا چهار تا پنج آیکون لنگر به پایین صفحه نمایش است.این آیتم های منو اصلی خود را بودند و فوت و فن برای مدت بود.
پس از آن آقای اتان Marcotte همراه در سال ۲۰۱۰ آمد و صنعت بر روی سر خود را با طراحی پاسخگو تبدیل شده است.دیگر شما نیاز به دو شیر برای محتوای؛محتوای تواند سلسله مراتبی در یک ستون عرض کامل معماری.این نیز به معنای شما نیاز به حساب که ۱۵ مورد پیمایش افقی شما بر روی دسکتاپ بود.در پایین میآید منو همبرگر.با کنار زدن ناوبری تا به برخی از فراموشی نهان تنها به آشکار شود زمانی که کاربر به طور فعال برای ناوبری به دنبال.
را وارد کنید ۲۰۱۲، منو همبرگر، داشتن شده است بصورتی پایدار و محکم در طراحی پاسخگو به عنوان به به برای تثبیت ناوبری تاسیس، آغاز شده خزنده را به طرح بندی دسکتاپ.این طرح بندی زرق و برق دار، و طراحان را دیدم که چگونه پاک و ساده سایت های خود می تواند بدون درهم و برهمی از ناوبری سه لایه پر شده با قطره فراز، آیکون های اجتماعی، کافه ها جستجو و لینک ابزار باشد.برای یک زمان، این روند شادمانه در آغوش گرفت.پس از آن چیزی اتفاق افتاده است.
چه زمانی یک راه حل طراحی زیبا و کاربردی به ظاهر از خط مرزی عبور کرده و به نوعی از دیتر رامس فرمان را شکست …
کارکرد فست فود
نام تبدیل شده است یک بیت از یک دوسر از آغاز به کار آن.عنوان بدیهی است که به شکل اشاره دارد به معنای واقعی کلمه مثل دو نان و یک دال از گوشت به دنبال.با این حال در چند سال گذشته آن را زیر آتش در UI جامعه / UX به دلیل استفاده از آن در طرح رومیزی آمده است.طعم خوب، اما آن را برای شما بد، آنها می گویند.تصویر عمومی همبرگر از گوشت گاو علف خوار نوپرست به بزرگ لزج مک رفت پنهان شدن پشت روکش براق از جنس پلاستیک و چسب را پر فتوشاپیه مدل همبرگر به مانند غذا پیکسار است.
پنهان کردن ناوبری خود را بر روی دسکتاپ کاملا از بحث در جامعه UX برانگیخته است.
سوء استفاده از همبرگر (همانطور که با هر عنصر UI را در سایت خود) می تواند مخرب به تجربه کاربر خود را، بسیار شبیه به یک مک بزرگ می تواند به شما مستقیما به کما غذایی استفراغ مملو ارسال.وسوسه وجود دارد که یک طراح با ناوبری و ابزار نوار بیش از حد پیچیده ارائه شده و آنها فقط می خواهم به سایت نگاه پاک، به طوری که آنها استقرار همبرگر.این جایی است که واژه “زیرزمین” می آید از زمانی که طراحان UX در مورد آرشیو خارج از بوم صحبت کنید.آن را در زیر صفحه است و پر از تلخه.پس چرا شما مخفی کردن آیتم های ناوبری؟این یک سوال معتبر، که نیاز به بررسی شود و در طول مرحله نمونه سازی از ساخت سایت تست شده است.
قدرت در الگوی
برخی از چیزهایی که فقط احساس حق، و هر کسی است که باز کرد تا ناوبری بوم کردن می تواند به شما آن را فقط کار.احساس لامسه از محتوای کشویی به سمت به منظور تمرکز توجه خود را در حالی که حفظ محل فعلی خود را در سایت با ارزش است.همچنین اجازه می دهد برای این تمرکز به در محتوای صفحه واقعی قرار داده شده است، بدون مانع با درهم و برهمی های غیر اصلی ناشی از یک ناوبری.
عشق ما را به کشف چیزهای، آن را در درون طبیعت ما است.به این دلیل، ما با یک کنجکاوی که تقریبا ما را مجبور به کاوش و بررسی هر چیزی که ما ممکن است “پنهان” و یا تشخیص محور “مرموز.” البته این به آن معنا نیست ناوبری خود را نیاز دارد تا پنهان شوند.زیبایی از همبرگر است که آن را فقط نشان می دهد که چیزی است که شما در حال دیدن نیست در حال حاضر وجود دارد.پس چه اتفاقی می افتد زمانی که شما می توانید یک ناوبری در سایت دسکتاپ خود را ببینید، اما هنوز هم یک همبرگر در گوشه وجود دارد؟قدرت واقعی همبرگر است که آن را هیج مرزی ندارد.آن را می توانید به مراتب فراتر از به سادگی آشکار ناوبری خود را بروید.کل دید در اختیار شما، می خواهم برای رفتن به صفحه کامل – آن را با محصولات پر کنید: تماس های به عمل، یک جعبه جستجو، یک نوار لغزنده از پست های وبلاگ برجسته و یا منابع؟چرا جهنم است.
همبرگر همیشه حاضر است و نشان می دهد که موارد مهم فقط در دسترس است که می تواند تجربه مرور فعلی خود را افزایش وجود دارد.این کلید است، تعیین اینکه آیا همبرگر است که واقعا افزایش تجربه کاربر خود را.
آیا همبرگر آیکون راست برای وب سایت شما؟
در طول آن ماه اولیه بسیار مهم برنامه ریزی، تحقیق، سایت نقشه برداری و نمونه سازی، تیم خلاق خود را نیاز به شکستن بسیاری از متغیرها رابط کاربری است که پروژه خود را ارائه به منظور تصمیم گیری در حال مهم است.آیا من نیاز به یک آیکون همبرگر در سایت دسکتاپ من؟ (این است که حتی یک سوال در نمای تلفن همراه نیست.)
اجازه دهید به بررسی برخی از بزرگترین سوال است که کمک به هدایت فرایند تصمیم گیری.
چگونه بسیاری از آیتم های منو دارید؟
در یک دنیای کامل، تمام سایت های که به عنوان ساده به عنوان یک وب سایت آژانس (کار، خدمات، تیم، وبلاگ) – شانس شما باید بیشتر از آن.بنابراین خود بپرسید، آیا می توانم از کنار ملزومات لخت و اضافه کردن بقیه به یک پانل خارج از بوم، یا منو شناور؟اگر الگوهای ترافیک در حال حاضر خود را ثابت کند که ۸۰ درصد از ترافیک روان به صفحه محصولات خود را، چرا از ویژگی های صفحه شرکت خود را فقط به عنوان برجسته، به هم ریختن صفحه توجه: پتو بیانیه-هیچ یک از این سیاه و سفید است.؟این همه در مورد زمینه.
شما ساخت یک برنامه تحت وب و یا یک وب سایت ساده پاسخگو؟
سیب و پرتقال من می دانم، اما عملکرد شروع به ادغام بین برنامه های بومی و طرح بندی پاسخگو.به طور معمول یک برنامه وب خواهد یک مجموعه کوچک از فعل و انفعالات که کاربر می خواهد به تکرار دوباره و دوباره است.به این دلیل، رابط کاربر نیاز به منعکس کننده تکرار الگوهای استفاده، به طوری داشتن لینک به یکی از ویژگی های اغلب استفاده می شود پنهان خارج از بوم خواهد بود یک تجربه خسته کننده.با این حال، اگر شما تنظیمات پروفایل کاربران و یا لیست می خواهید به مانند در توییتر دسترسی داشته باشید، زیرزمین خارج از بوم نقطه مناسب به آنها را ذخیره است (توجه داشته باشید به توییتر!).
چه ویژگی های باید همیشه حاضر؟
سایت های تجارت الکترونیک منحصر به فرد هستند که در آنها اضافه کردن یک سطح دوم تعامل با دادن کاربر یک پروفایل، سبد خرید، فهرست، جستجو محصول، و غیره این اقلام ناوبری تبدیل، به عنوان هر آیتم یک صفحه اختصاص داده شده به آن است.به طور معمول، این آیتم ها در نهایت در یک نوار ابزار است که می توانید نفخ غیر ضروری را به یک رابط کاربر در غیر این صورت پاک اضافه کنید.اضافه کردن این به یک منوی شناور گزینه خوبی است.
آیا من مطالب من با یک استراتژی تبدیل جامد پرداخته شده است؟
اگر شما با یک آژانس با استفاده از بازاریابی داخلی بهترین شیوه کار می کنند، پس از آن که پاسخ مثبت است.بدون تماس روشن به عمل و ماهرانه گذاشته استراتژی تبدیل، شما به احتمال زیاد باید به جلوگیری از ناوبری خارج از بوم.اغلب اوقات یک وب سایت نیاز به ناوبری به حضور در همه زمان ها به دلیل محتوای اطراف تبدیل و آموزش و پرورش ساخته شده است، و در نتیجه محتوای مناطق مرده که در مورد استفاده از ناوبری اولیه برای ادامه کاوش تکیه می کنند.بازاریابی بین المللی به درون بهترین شیوه اجازه می دهد برای این آزادی را به ماندن در بوم و یا سرمایه گذاری خارج از بوم.
این همه در مورد زمینه است.
“هیچ عبارت مشکوک بیش از« مطالعات نشان داده است وجود دارد.پنج دقیقه از هم اکنون، مطالعات چیزی متفاوت نشان می دهد. “
-Randy کوهن، نیویورک تایمز
ده دقیقه به ارزش در Google اطراف و شما می توانید مطالعات موردی متعددی پیدا برجسته فقط تاثیر مثبت بسیار استفاده از یک آیکون همبرگر می توانید در سایت خود را ROI دارند.شما همچنین می توانید در اطراف حفاری و پیدا کردن فقط به عنوان بسیاری از موارد از آیکون در حال ضعیف و در واقع استفاده صدمه زدن به UI از سایت. ConversionXL یک آزمون در یک سایت تجارت الکترونیک که قطعی افزایش (+ ۶٪) درآمد نشان داد زد.با این حال خدمه بیش از ExisWeb یک آزمون بسیار مشابه است که نتایج بسیار متفاوت (+ ۱۲٪) هنگامی که آیکون همبرگر با کلمه “منو” جایگزین شد به همراه داشت زد.
این در نظر گرفته شده است به یک قطعه فروش، صرفا یک مرجع خم جهنم آموزشی بر نشان دادن اینکه چگونه قدرتمند الگوی اساسی محتوای خارج از بوم می تواند باشد.آیکون همبرگر است که به سادگی یک مجرا که باعث گیرنده نیاز به سرنخ مغز خود را در این است که بیشتر برای دیدن وجود دارد.این واقعا تا به تیم استراتژی مسئول تجربه کاربری (UX) سایت خود را به وزن جوانب مثبت و منفی منحصر به فرد عینی و به یک نتیجه، آگاه است.
ما به طور کامل و به طور فعال انجام تست A / B روی پروژه های مشتریان بین المللی به درون ما به طور مداوم ارزیابی تمام سفرهای خریدار و بهبود تبدیل.این شگفت انگیز است که شما می توانید در یک مقدار کوتاه از زمان یاد بگیرند.که ناوبری بزرگ است که شما تصمیم کاملا باید در همه زمان ها نشان می دهد، فقط ممکن است بوم بهتر انجام دهد.
بنابراین این سوال مطرح، باید استفاده از یک همبرگر آیکون منو در سایت بعدی من؟
شما نمی دانید که تا زمانی که شما را تست کنید.
در پایان، لطفا لذت بردن از این گالری از همبرگر آیکون / هیبت شناور-منو تحریک می شود.