معماری
خانه » مطالب تخصصی » مطالب گرافیک » برندینگ (طراحی برند و هویت سازمانی) » خلق گرافیتی با استفاد ه از تایپوگرافی

خلق گرافیتی با استفاد ه از تایپوگرافی

ایده ای زیبا برای ساخت و طراحی آثار گرافیتی (هنر شهری) با استفاده از ظرفیت های هنر تایپوگرافی و نوشتار حروف.

گرافیتی شاخه ای از هنر معصر است با تعاریف و ابعد گوناگون که گاه مورد نقد قرار میگیرد، گاه مورد نکوهش و گاه مورد تمجید. جدای از اینها برندینگ با کمک این هنر قدری عجیب و غیر معمول به نظر می آید. نمونه زیر آثاری تاپوگرافی است که در غالب گرافیتی سعی بر برندینگ و تبلیغ دارد.

 

تایپوگرافی های خلاق
تایپوگرافی های خلاق
تایپوگرافی های خلاق
تایپوگرافی های خلاق
تایپوگرافی های خلاق
تایپوگرافی های خلاق
تایپوگرافی های خلاق
تایپوگرافی های خلاق
تایپوگرافی های خلاق
تایپوگرافی های خلاق
تایپوگرافی های خلاق
تایپوگرافی های خلاق
تایپوگرافی های خلاق
تایپوگرافی های خلاق
تایپوگرافی های خلاق
تایپوگرافی های خلاق
تایپوگرافی های خلاق
تایپوگرافی های خلاق
تایپوگرافی های خلاق
تایپوگرافی های خلاق

درباره ی رسول مهدی جبار

ایده پرداز، طراح گرافیک و تصویرگر (مدیر وب سایت فیکانو)

همچنین ببینید

طراحی برندینگ برای کافه رستوان

ایده ای بسیار زیبا برای طراحی برند و هویت بصری رستوران و کافه. هماهنگی بکار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس