نمونه ای خلاقانه از کاربردی کردن و نوآوری در یک محصول فراموش مربوط به دهه های قبل؛ چوب شور، خوراکی ای که دیگر سالهاست کمتر مورد توجه کودکان و بزرگسالان قرا می گیرد. شاید این محصول غیر ضروری و تکراری را بارها در غرفه سوپرماکت ها دیده باشم و با بی توجهی تمام از کنارش گذشته باشیم. این بار ایده ای جدید این خوراکی ظاهرا کسالت آور را به مرکز توجه ها آورده است. طراحی گرافیک شاد و رنگین و طراحی کاراکترهایی شاد و خندان با موهایی شکلاتی، و استفاده از بسته بندی های پلاستیکی با سه دهلیز، یکی برای جایگیری چوب شور، دیگری شکلات مایع و سومین دهلیز حاوی اسمارتیز های رنگین می باشد.
طراحی گرافیک و چاپ فیکانو
www.fikano.ir