معماری
خانه » مطالب مفید » پزشکی و سلامت » ۷ آبمیوه ی رژیمی برای کاهش وزن (اینفوگرافی)

۷ آبمیوه ی رژیمی برای کاهش وزن (اینفوگرافی)

کاهش وزن نیاز به یک انگیزه ی قوی دارد؛ اما به جز انگیزه به راهکارهای دیگری هم نیاز دارید تا بتوانید نتیجه ی مورد نظرتان را دریافت نمایید، یکی از این راهکارها دریافت آبمیوه های چربی سوز است. در این اینفوگرافی طرز تهیه ی ۷ آبمیوه ی رژیمی را آورده ایم. با ما همراه باشید…

مریم مرادیان نیری – بخش تغذیه و آشپزی تبیان
7 آبمیوه‌ ی رژیمی برای کاهش وزن
برای بزرگنمایی تصویر بر روی آن کلیک کنید

برای تهیه ی این آبمیوه ها کافی است که ترکیبات ذکر شده در هر قسمت را در مخلوط کن ریخته و خوب میکس کنید. برخی از این آبمیوه ها برای پاییز و زمستان و برخی دیگر برای بهار و تابستان مناسب هستند. با توجه به ترکیبات موجود در هر آبمیوه می توانید تشخیص دهید که کدام برای زمستان است و کدام برای تابستان.
این آبمیوه ها علاوه بر این که چربی سوزی را فعال می کنند، مواد مغذی فوق العاده ای را برایتان به ارمغان می آورند که سلامتی تان را تضمین می کنند. این آبمیوه ها در واقع مهارکننده های خوب اشتها هستند و به شما کمک می کنند که در رژیم های کاهش وزن دچار کمبود مواد مغذی نشوید.

 

درباره ی رسول مهدی جبار

ایده پرداز، طراح گرافیک و تصویرگر (مدیر وب سایت فیکانو)

همچنین ببینید

طراحی گرافیک اولین شغل خلاق سال ۲۰۱۷ معرفی شد

🔺طراحی گرافیک اولین شغل خلاق سال ۲۰۱۷ معرفی شد 🔹 وب سایت بیزینس نیوز دیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس