معماری
خانه » مقالات » مباحث عمومی گرافیک » برندینگ (طراحی برند و هویت سازمانی) » طراحی هویت بصری و فضای داخلی کافی شاپ

طراحی هویت بصری و فضای داخلی کافی شاپ

ایده ای زیبا برای طراحی دکوراسیون و برندینگ کافی شاپ با فضایی روشن برای ارائه محصولات سالم

برخلاف آنچه از فضای یک کافه یا کافی شاپ به ذهن مخاطب متبادر می شود، طراح در ارائه فضای داخلی و هویت بصری این کافه سعی کرده است از طیف رنگ های روشن و لایت استفاده کند تا هم حس سرزندگی را القاء کند و هم بر سلامت بودن مواد غذایی به کار رفته در مجموعه صحه گذارد.

طراحی گرافیک و چاپ  فیکانو

www.fikano.ir

 

طراحی هویت بصری و فضای داخلی کافی شاپ
طراحی هویت بصری و فضای داخلی کافی شاپ
طراحی هویت بصری و فضای داخلی کافی شاپ
طراحی هویت بصری و فضای داخلی کافی شاپ
طراحی هویت بصری و فضای داخلی کافی شاپ
طراحی هویت بصری و فضای داخلی کافی شاپ
طراحی هویت بصری و فضای داخلی کافی شاپ

درباره ی رسول مهدی جبار

ایده پرداز، طراح گرافیک و تصویرگر (مدیر وب سایت فیکانو)

همچنین ببینید

تصویرسازی کاراکتر وینسنت ونگوگ

ایده ای بسیار زیبا برای تصویرسازی کاراکتر از شخصیت ونسان ونگوگ ، نقاش نامدار هلندی. …

یک دیدگاه

  1. جالب بود ! سپاس از اطلاعات تان !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس